Happy Cat Kaoani -->

Saturday, November 19, 2011

Sarapan ke Makan Tengahari??





selamat pagi semua. harap anda semua sihat hendaknya! saya? saya seharusnya sihat. 


mesti ramai yang tak bangun lagi kan? sebab hari minggu, cuti sekolah. hehehe. kalau ikutkan saya pun tak akan bangun pagi ni. mengantuk lagi. tapi semalam sebeblum tidur ada orang cakap nak ajak pergi sarapan. tapi dia sendiri belum bangun lagi. ape cer??


aku dah banyangkan dapat makan nasi lemak dengan neslo suam dah. ceh! 


semalam tidur lambat tapi aku still boleh bangun lagi pagi ni. ni tunggu dia bangun la ni. itupun kalau diabangun area waktu sarapan ni. kalau tau musnah la...hahahaha








pergh!! nikmat tak? rasa macam nak menari inul bila dapat maka nasi lemak bungkus! perut akan rasa gembira tak terperi dan merasakan dunia ini indah kerana pagi2 lagi perut dapat menyantap makanan kegemaran yang enak2 pula tu!


tapi mungkinkah semua ini akan terjadi? kawan aku ni tak bangun lagi pun! hahahaa



bai!


1 comment:

Ezy Chiaki said...

terliur tgok nasik lemak yg sungguh lazat!