Happy Cat Kaoani -->

Saturday, November 19, 2011

Senyap itu pembunuh jiwa..





aku benci orang yang mendiamkan diri.


aku benci kau tak beri sebab kau buat macam tu.


aku benci sangat.



aku pikir macam2.


buat aku pikir bukan2 pasal keadaan tu.


aku jadi geram.


saket hati.


marah.


tapi tak tahu pada siapa.


puas aku pikir.


tapi aku tak tahu apa.


dan kau terus diam.


sekurang-kurangnya beritahu kenapa. 


sebabnya.






sekarang aku dah tahu. aku dah paham dan aku tak boleh tahu lebih lanjut. 


satu je aku nak cakap. semua tu pedih. aku menyesal mengenali kau. takau tak tak payah aku sedih dan pedih macam ni. huh!



selamat tinggal dan selamat berbahagia!



1 comment:

azmiramin said...

harapan takkan penah senyap...jd teruskan la m'harap agar sgala2nya menjadi normal kembali.