Happy Cat Kaoani -->

Saturday, November 19, 2011

Jangan macam2 sangat!!






baru je paiping bilik air rumah orang atas ni buat hal lagi. hari tu dekat bahagian toilet bowl. tempat air keluar tu pecah sebab simbah asid. but kali ni bahagian bilik air pulak. pecah secara tiba2. ehhhhhh.. apeke masalah yang korang buat sampai paiping tu pecah weh??


dah la owner rumah tanak bertanggung jawab masa rosak hari tu kali ni kalau tak bertanggungjawab gak tahu la nasib dia. saket gila hati aku. dah la sesuka hati je simbah asid. nak senang jadi susah dah kan. ade otak tanak pikir. 




cuba aku curah pulak asid atas kepala ower rumah atas ni agak2 tercabut tak tempurung kepala dia?




mula2 budak2 rumah atas cakap yang tiba2 je pecah tau. tapi aku dah pelik, kenapa kalau tetiba siap simen2 semua pecah dan jatuh sekali gus. dengan kadar yang laju dan pantas je pecah tu. mustahil sangat. ingat tak kuat ke seal simen tu untuk grip penutup atas paip tu? 


jangan tipu boleh tak? tak berkat dunia weh! saket pulak hati aku. dah tu budak2 tu tanya banyak tak rambut yang kat saluran tu. yes! banyak gila. macam boleh buat wig satu kepala. kau nak balik ke rambut2 kau? silakan ambik. aku tak kesah.. ambik...


kalau owner rumah atas kali ni main2kan kami lagi. dah la hari tu punya pun tak bayar. kalau kali ni dia tak bayar jugak aku nak tarbiah sikit.



kalau nak tengok boleh je aku tunjuk, ko tengok la sendiri macam mana kotor dan banyaknya rambut ko tuh. 






saket tak hati bila tengok bilik air kotor2 macam ni. dah la bukan kita buat. tetiba kita pulak yang nak bersihkan. perghhhhh... menyirap doe!!



tapi bawak banyak2 bersabar then aku bersihkan jugak. then, buang simen2 tu semua baru la bersih. harap2 kali ni nak la bayar semua kos plumbing tu. kalau tau tahu la nasib dia di akhirat kelak!!





No comments: