Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, August 31, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri..




Assalamualaikum kawan-kawan..



semoga sihat sejahtera hendaknya. Alhamdulillah, selesai sudah bulan ramadhan yang penuh berkat ini. semoga semua amalan yang kita lakukan sewaktu itu diberkati Allah dan mendapat ganjaran seperti yang dijanjikan. sekarang kita sudah menyambut hari kemenangan! Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin kepada semua kaum muslimin dan muslimat. semoga semuanya bergembira..



sejak saya habis praktikal 7hb hari tu saya memang tak berkesempatan nak update blog semua. nak bukak facebook pun tak ada. broadband saya dah limit tak bayar2. tunggu akak balik la gayanya. tapi tu la. bulan puasa tahun ini tak habis2 dengan pelbahai acara sendiri dan keluarga. jadi update blog memang dilupakan..


tak apa, nanti balik u saya akan update banyak2 macam biasa. dan semua cerita terpendam akan saya ceritakan.




salam sayang dari saya. 




SELAMAT HARI RAYA AIDILFIRTI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
SERTA 
SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN 
KE -54






No comments: