Happy Cat Kaoani -->

Saturday, September 3, 2011

Beraya Sakan?




wow! blog berwajah baru rupanya! tak sangka. lebih kemas dan tersusun sekarang. lebih matang je rasanya blogger nih! 


rasa lama sangat tak update entry. mesti dah banyak bintang bersarang dan ramai follower menyampah nak follow saya yang tak best ni. plus dengan tak update. ingat kau best ke??? hahahaha


ok2. memandangkan saya baru dapat bayar broadband jadi saya baru la dapat melayan semua ini. nanti kalau dah balik u saya akan update banyak2 dan setiap masa macam biasa. yelah, dekat sana internet laju sikit. ni dekat rumah slow la. nak tengok gambar pun slow. apa la nasib beli laptop internet slow ni. menyesalnya. nak tukar? jangan harap la sebab belum lama beli. ingat beli laptop macam beli roti sebantal dekat kedai ke?? hukhuk


semalam saya pergi beraya dengan kawan2 sekampung + sekelas + sesekolah dengan saya. beraya keliling kawasan kampung. rumah kawan2 la. tapi diorang tak beraya pun dekat rumah saya! kecik ati ai tau! *majuk paling dinding!* adalah dalam sebelas buah rumah saya pergi beraya. paling seronok sebab dengan 19 orang kawan. ada 5 kereta plus 1 motor. dalam kereta tu bukan penuh pun semuanya. hehehe. 


seronok sebab dapat bersembang dengan kawan2 pasal apa yang berlaku masing2, dah habis belajar ke, dah nak cari kerja ke, konvo bila, sambung belajar lagi berapa tahun, kos apa masuk dulu.. macam2 kami bualkan. dari hal kawan2 sampai ke hal kampung. cerita pasal kenangan lama kami dulu masa sekolah rendah, menengah, dan sekolah agama. huih! bestnya masa tu. dan semuanya telah berlalu!






gambar adalah sangat gojes dan terang semestiya hasil bukan dari hp aku. hasil dari camera dslr incik amin. terima kasih daun keladi. lain kali ambil gambar uploade la lagi. huahahahha. boleh tak pantun 2 kerat aku? hahahhaa..


sangat terang okeh. ni diakhir rumah kawan saya. jadi harus la mengambil gambar ala2 gambar kemas zaman2 sekolah dulu. beratur dan posing2 malu2. hahahha.


gambar saya sorang? OMG! belum upload lagi la. mana ada gambar raya pun. semua tak upload lagi. 



nanti kalau dah settle semua saya upload ye. sekarang ni saya chow dulu! bye!'







No comments: