Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, July 5, 2011

Breakfast apa esok??




sekarang sangat craving ROTI CANAI! huaaaa.. nak la.. dah lama tak makan roti canai. roti canai banjir pun sedap jugak woh! hehehehehe..  ;'(


kat mana jual roti canai? aku memang tak reti pergi kedai sebelum pergi kerja ni. kalau tujuan aku pergi kerja aku straight je pergi kerja... dah la aku tak tahu kedai2 kat sini mana yang best dan mana yang tak best.. hukhukhuk.. rasanya esok pagi aku sarapan KFC kot.. sebab KFC je aku nampak depan mata aku. lepas tu yang sememangnya ada offer dan sememangnya sedap.. hahahaha.. biasalah teenager kan.. fast food dan teenager memang tak dapat dipisahkan!





sedappppnya roti canai banjir! >.<  lembut2 je basah2.. huaaaaa.. cravingnya! aku letak gambar ni sampai akak aku pun craving roti canai sama.. hehehehe...


esok nak makan KFC rasanya.. hehehe.. nak cuba yang breakfast tuh.. bsedap jugak katanya! weeeee...






tu promotion KFC breakfast. macam best je kan.. jadi esok marilah kita cuba! yea!!




No comments: