Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, July 6, 2011

Mascara Pulse Perfection Vibrating Maybelline




OMG! OMG! bestnya mascara vibrating Maybelline yang baru tu! awwwww... sukanya.. bila kita nak pakai kita picit then dia vibrate dan warna hitam mascara tu akan lama2 kena dekat bulu mata kita.. jadi nampak bulu mata macam tebal dan lebat!


suka sangat! first time jumpa dekat Watson Giant Taman Pelangi. masa tu saja2 je tengok2 make up Maybelline.. saya memang suka pakai Maybelline sebab saya sesuai dengan produk tu. muka tak ada kesan sampingan dan sangat smooth dan best!


Maybelline Pluse Perfection Vibrating Mascara yang menepati citarasa saya.. juga menjadikan bulu mata semakin tebal dan sekata! woaaaaa! sukanya!!! >.<





dekat New York rekabentuk dia lain sikit. lagi pun dah release tahun 2009 lagi rasanya. tapi sampai sini baru2 ni je.. sebab saya rasa sebelum ni saya tak pernah nampak pun mascara ni dekat bahagian Maybelline Malaysia lagi.. saya rasanya update jugak la apa2 new brand Maybelline ni sebab  memang saya minat.. 





lebih kurang macam ni la kalau brand yang dekat Malaysia punya.. sangat selesa dan sukanya saya! best je pakai.. tampah perlu nak gesek2 banyak kali dekat bulu mata kau jadi senang. tekan je benda tu dah gegar2 then otomatik dia akan nampak tebal dan lebat!


tapi bila saya tengok harganya! mak ekau.. mahal bonar! RM59.90 kowt! boleh terberak beli mascara je RM60 ringgit.. tu boleh beli baju kurung sepasang okeh pakai bertahun2 pun masih elok lagi.. tapi hati teringinnnnnnnnnnnnnnn sangat.. cam mana ni?? 


ada sesiapa nak belikan atau nak hadiahkan?? siapa yang baik hati nak bagi? tak ada punya :'( sobssss..



k la. dah malam.nak tidur.. huaaaaaa =(



No comments: