Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, July 5, 2011

Supervisa



mulai semalam iza dah kerja pukul 7 pagi balik pukul 3 petang. hehhehehe.. suka sebab balik awal dan boleh tidur awal.. waahhh.. best sangat dapat tidur..


lepas tu minggu ni iza dijangka tak akan penat sangat sebab iza akan belajar macam mana jadi coodinator dan macam mana  kerja supervisor.. hahahaha.. iza memang suka kerja2 yang tak memenatkan dan bersih ni.. macam best je jadi benda yang tak memenatkan dan bersih2 ni.. hahahaha


kalau takkan iza kena kemas bilik susah payah penat2 tonggeng lap bathtub dan toilet bowl.. hadoi.. penat seh! hahaha.  dah la kotor benda tu semua. bosan betol iza dengan kerja2 maid tuh. entah la.. jiwa langsung tak serasi dengan kerja2 macam.. dengan penatnya. dengan bosannya. buat benda yang sama hari2 dah tu buat dengan kadar sesegera mungkin.. kalau kau boleh siapkan benda tu cepat lagi bagus! haaaaaaaa.. tak ke rasa nak melompat je buat keje semua tuh? 


kalau aku la mau aku melompat2 buat kerja tu. aku rasa semua nak dibuat dalam satu masa biar semua dapat aku buat dalam satu masa. hahaha.. tu kalau aku la.. tapi kalau ikot cara yang betul kena la buat satu2.. huuuuuu


senang kata aku memang tak sanggup la nak buat kerja tu sorang2. ni aku buat kerja dengan orang yang pro jadi aku cuma lap bilik air je. bed aku tak buat. kalau aku buat bed mau la pukul 9 malam nanti.. hahahaha


 jadi aku tak tahu la apa yang sebenarnya aku nak taip ni. aku rasa nanti aku kena uji untuk buat satu bilik sendiri. entahlah.. aku pun tak tahu.. yang aku pasti aku tak reti sangat buat bed plus aku tak ingat. aku ingat sikit2 je.. hari tu aku buat satu bed tu pun macam tak cantik je. aku tak suka susahkan diri aku dengan kerja macam ni tapi dah terpaksa aku gagahkan jua.. -.-"


tak sabar rasanya aku nak ke bahagian public area sebab public area aku akan nampak manusia luar dekat lobby ke mana ke. kalau tak hampeh! tak best pun. aku rasa taka ada life sebab kerja je sampai bilik tu siap kalau tak tak boleh keluar dan balik.. hampeh!


esok kena balajar dengan supervisor pulak. aku rasa supervisor esok pagi Kamal. hadoi la... dah la aku tak reti nak panggil dia apa. sebab dia sama umur dengan aku jadi aku tak reti nak panggil apa. panggil nama je ke atau apa? erkkkkk...


aku rasa baik la aku tidur je sebab esok aku kena kerja pagi.. ok, nite fellas! sweet dream!!






No comments: