Happy Cat Kaoani -->

Monday, June 27, 2011

Tahniah, Dr Sheikh Muszaphar bakal menjadi bapa!







Alhamdulillah.. ketemu kita kembali selepas 2 hari tak ada khabar berita kan? saya agak sibuk plus kepenatan yang amat selepas mengemas bilik dan mencuci bilik air hari2. hahaha..


semalam balik ke rumah, jadi tak adalah blog dan facebook. maka, balik je ke rumah sewa, saya mengadap la keduanya.. ada pulak saya dapat berita ni.. berita gembira sangat ni!!


Dr Sheikh Muszaphar bakal menimang cahaya mata.. alaaaaaa... sweet sangat la mereka ni. jeles sangat taus saya tengok mereka ni. dulu pernah la Dr ni datang merisik-risik saya tapi masa tu saya suruh tangguh sebab saya masih belajar. saya yang suruh cari orang lain dulu. memandangkan dia dan Dr Halina amat sepadan maka mereka kahwin.. dan melepaslah saya! huaaaaaaaaaaaaaa!!!





mereka tak tahu lagi jantina anak sebab mereka tak nak scan. bagi suprise la lagi best kan? semoga Dr Halina selamat melahairkan baby yang comel dan sihat! dan kepada Dr Shiekh Muszaphar selamat menjadi bapa!


=)



No comments: