Happy Cat Kaoani -->

Monday, June 27, 2011

Pakaian Baru!







baju saya di department housekeeping. sangat tak menarik warnanya. tapi nak buat macam mana kan? dah itu bajunya. hahahaha..


baju ni besar, sebab memudahkan pekerja nak buat kerja. biar longgar-longgar. kalau ketat kang susah pulak kan? hehehehe...


dekat seluar tu ada putih2 sedikit sebab saya melutut jadi kena la kotor2 sikit. adatlah buat kerja kan? gambar ni kakak yang jadi pengajar saya tu yang ambil. saya nak ambil gambar dengan dia tapi dia tak nak sebab dia malu.. hahaha.. mengada betollah kak nora ni.. orang nak jadikan kenangan..


balik ke kampung saya lalu highway lagi.. sebab jimat minyak.. dan kejap je dah sampai.. saya cakap je dari JB ke Bandar Penawar sekejap je rasanya.. heeeeeee





dah lewat malam ni.. saya mahu tidur.. mari kita tidur ye semua! good nite!!



=)



No comments: