Happy Cat Kaoani -->

Saturday, June 25, 2011

Mahukan Belajar Sahaja!




aku ternanti2 bila agaknya aku akan mula belajar balik, tak sanggup rasanya nak berhadapan dengan keadaan plastik macam ni lama2. aku rindukan zaman belajar. penat bukan penghalang, cuma aku tak suka kotor2 sangat dan paling tak suka aku tak dapat apa yang aku inginkan.


dan bila aku tak dapat aku nakkan jawapan. nak kan reason kenapa aku tak dapat apa yang aku nak, tapi bila aku dapat jawapannya tak kukuh, aku jadi menyampah. ye MENYAMPAH. alasan kau langsung tak boleh diterima! 


aku tak sabar nak balik belajar semula. tak sabar sangat. aku tak suka keadaan macam ni. aku sangat2 terpaksa. wajib je lakukan semua ni. kalau boleh skip aku dah lama skip. Allah je maha mengetahui perasaan aku selama ni. dan Allah jualah yang telah buat jalan hidup aku tak kucar kacir.. terima kasih ya Allah.. :'(




jiwa terluka setelah apa yang saya lakukan dipandang remah. sangat terluka. saya harap smeuani tak berlaku di lain tempat! 


=(

No comments: