Happy Cat Kaoani -->

Monday, May 23, 2011

Menjawab



mak ai, malasnya aku nak kerja esok. kalau nak kerja pun aku masih tak reti plus sik kena assist je dengan orang time angkat call. dan bila aku angkat kata aku kena assist. time aku tak angkat suruh2 aku angkat pulak. 





esok aku kene angkat call kot. kalau diberi kebenaran la. kalau. tadi dah cuba. sejam je aku cuba angkat. tu pun ade orang lain monitor. kalau tak jangan harap la aku nak diberi kepercayaan angkat call. cam hampeh je tak bagi sokongan dan dorongan kan. wah, jadik operator pun kena ada sokongan dan dorongan eh??


wakakaka.. nasib baik hotel ni dapat makan. cuma aku tak ada baju sebab baju uniform yang aku cuba semuanya tak sesuai. kalau kecik, kecik sangat. kalau besar, besar sangat pulak maca kartun. jadi disebabkan reservation manager aku tak bagi aku pakai dia lebih suka aku pakai baju aku. jadi aku pakai la baju aku. baju kemeja putih, skirt panjang dan tudung hitam. bukan skrit pergi melawa ada ropol2 ok. tu tak sesuai sama sekali.


nasib baik la aku tak gosok baju hari2. aku tak basuh baju hari2. yeahhhh.. aku memang pemalas! yeahhh!! hahahaha.. pedulik pulak aku kan?? sebab aku kerja tempat bersih2 je jadi aku malas la nak basuh hari2. bukan kotor sangat pun. kalau kotor aku tukar la baju lain. kan senang.


sampai hari ni aku tak buat report mingguan lagi. aku ingat nak buat by department dalam tuh. sebab esok aku last dekat operator jadi aku ingat esok je baru nak terhegeh-hegeh buat report dan bagi ketua sain. budget macam aku buat ikut department la. padahal aku pemalas nak buat report ni. dah la tulis bi. ceh!!!


kena balik tulis macam dulu-dulu masa diploma. choyyy.. esok la aku buat tu pun kalau aku tak ngantok. kalau ngantok selamat la bila2 aku buat. hahahaha.. gila pemalas budak degree. budak diploma lagi rajin dari aku. kahkahkah


sape2 yang sama2 praktikal ni dah buat report mingguan?? hahaha.. meh nak kopi. hahaha.. edit sikit2. -.-'



tak ada hati lagi nak buat report. tak in langsung mood nak buat report. hadoiyai.. mood tolonglah check in dalam hati ni supaya dapat aku merajinkan diri buat report mingguan ni..=.='



ni rasa dah nak tido. mari tidurkan diri. eh, eh, rasa panas tak? saya rasa panas la hari ni. huuuuuuuuu...



1 comment:

aishah said...

salam ziarah..;)