Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, May 24, 2011

Digaru-garu!



assalamualaikum kawan2 semua. apa khabar? sihat? saya ni tak berapa sihat. badan saya kena gegate. atau gatal-gatal. sungguh. tpi tak banyak sangat. baru nak mula. merah2 je. tapi gatal la. huuuu.. macam ruam2 la. kalau gegate penuh dah badan merah2. ni baru2 je. tapi menggaru je hoi!


hadoiyai.. mula2 dekat opis aku menggaru-garu. ingatkan kenapa. balik tu aku cakap la kat kakak aku yang badan aku gatal2. lepas tu akak aku cakap merah2.bila aku tengok balik memang banyak merah2 tu. dekat badan. lengan. kaki.muka pun ada!!


ada gatal2 dekat dagu ni sikit. tapi nampak juga kata kakak aku. macam muka merah2. nasib baik la aku ni tak putih. kalau putih lagi la nampak segala merah2 ke hijau2 ke. kan??


hari ni last di operator. esok ke bahagian reservation pulak. hai.... tak tahulah ni. kalau esok melarat atau makin teruk gatal2nya aku kena la pergi klinik ni. tak leh dibiar ni!


risau pulak aku. kenapa pulak boleh tetiba kena gatal2 ni. setahu aku, aku tak pernah pulak alah dengan apa2 benda makanan macam seafood ke apa. kalau nak kata air mandi kakak aku pun mandi air yang sama. nak kata tilam, akak aku pun tidur atas tilam yang sama. tapi dia tak ada apa-apa pulak. ok je. selalunya dia yang sensitif lebih. ni aku pulak..kenapa ye????


jumpa esok ya! report belum berbuat. baju belum bergosok. haiyak!! =( malasnya!!!!



1 comment:

Ardini Humaira said...

haa.. kenapa tu dear...