Happy Cat Kaoani -->

Thursday, May 5, 2011

BBQ yang awesome!




fuh! baru balik dari BBQ dengan kawan2 sekelas dekat tasik Sek 7.. wahh.. pedih2 mata aku bakar ayam.. hehehehe.. tapi fun! thanks guys.. walaupun tak semua join tapi tetap happening! 


thanks kepada yang anjurkan. yang bersusah payah pergi beli ayam, yang masak2, dan juga yang perap2.. jasa anda hanya Allah je dapat membalasnya.. Aminnn~


hobi aku memang  bakar membakar, so, aku take part bakar membakar.. even dekat rumah pun aku kejenya sukaaaa sangat membakar. ni kan dah gian lama sangat tak merasa bakar membakar dekat rumah. kalau dekat rumah bakar membakar surat khabar lama, sampah2, daun2 kering ke ape ke.. kat sini dapat bakar membakar ayam pun tak kesahhh.. den sukaaaa main api! hahahaha..


walaupun kehangitan sampai ke setiap pelusok tubuh yang telah ku semburkan dengan wangian dari CK.. *cewah, CK konon.. padahaal.. Silky girl je*  tapi aku tetap sukaaa membakar ayam. walaupun hidung susah nak bernafas kerana dipenuhi dengan asap tapi tetap jugak berdiri depan ayam tu.. tak mahu lepas jugak..


tahniah kepada semua yang memberikan kerjasama yang tak berbelah bagi kepada BBQ ni. semoga perhubungan kita sebagai kawan2 akan terus terjalin. dan semoga akan datang akan dapat dianjurkan lagi BBQ sebegini.. mungkin lebih hebat lagi admin??? 


mungkin admin tak akan baca blog picisan saya ni.. haiii.. heeee~


last but not least, wah! macam buat karangan BI! hahahaha... padahal ayat masa jawab exam.. last2 mest tulis cenggitu.. hahahaha..


last but not least, i would like tu thanks all member who organize and run this event very well. dan semoga semuanya gembira dan kenyang pada malam ini.


pemilik camera yang cantik, sila upload secepat mungkin gambar2 yang memungkinkan ada gambar saya kerana saya nak rompak daripada FB awk.. kahkahkah!


ok! tata.. 



3 comments:

Unknown said...

peh! best2~

kAmi dAn mEreKa said...

nasi baik tak bakar rumah, hoho ;)

Nour Eyza said...

@yong :: best meng best yong.. tapi sesak napas den! hahaha

@hkami dan mereka :: bakar benda2 minor je.. rumah tu memang tak la dibakar. tak sayang rumah ke?? heheheh