Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, May 4, 2011

Dashboard saya PULIH!!

 
asaalamualaikum kawan2? dah sarapan?? ermm.. bagus2 saya tak sarapan pun. tunggu kejap lagi beli makanan tengahari terus. senang. eh, bukan senang ke namanya tu? owhhh.. malas eh namanya?? bukan ni.. ni namanya JIMAT di akhir sem yang kian sengkek. hehehehhehe~~


alhamdulillah, pagi ni bukak blog sudah boleh bukak dashboard. tapi blog yang telah di follow hilang semuanya. SEMUA ok. bukan sikit ada dalam 700++ blog yang saya dah add tapi hilang dalam sekelip mata. sedihnya ='(





kenalah follow semula satu2. hadoiii.. tapi tak pe. korang jangan marah. nanti saya akan masukkan bloglist tu. yelah, lambat sikit la kan.


eh2.. tadi masukkan bloglist. tapi dia kata ada je senarai blog tu. sebenarnya tak ilang la.. ada dia menyorok tu. kan dari hari tu tak leh bukak. esti la carca marba dia nak menyusun semua blog2 yang aku dah follow tu kan.. hahahaha~


ok la. lapar ni. nga tunggu makcik bawah ni bukak gerai. aku nak pergi serang akcik tu kejap lagii.. hahahaha


babai!




No comments: