Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, April 13, 2011

Morning Peeps!




hurghhh.. pagi yang indah. semoga apa yang dilakukan hari ini baik2 belaka. dan selamat hari rabu. pada saya hari rabu adalah untuk kelas dan kelas. kelas sampai malam. sebab pagi ni kelas pukul 10.30 then kelas lagi dari pukul 3.30 sampai pukul 11 malam. kelas owh kelas..


saya tak tahu la nak cakap semalam saya rasa sangatttt penat dan saya tidur sepanjang hari. sangat pelik dengan keadaan ni. iza balik kelas pukul 5 pengsan sebab penat. bangun malam tu makan megi then tidur balik. mengantok sangat. 


maybe rasa dah lepas semua bebanan kot. semalam iza dah jadi supervisor untuk kelas serving iza yang terakhir. iza merupakan supervisor terakhir la.. yang pasti semua kawan2 rasa happy walaupun ada test time tu. kedua, iza puas hati sebab semua yang iza rancang menjadi dengan jayanya. iza rancang semua warna hijau.. dan semuanya mengikut kehendak iza..


terima kasih kepada semua kawan2 yang sama2 menjayakan minggu terakhir ni. iza hargai sangat2. gambar2 iza akan upload nanti ye. tunggu eh... =)


okeh, iza nak bersiap pergi kelas ni.. iza sudah dulu ye! 



bye!!



1 comment:

LARA AQIDA said...

ari yg xbest.. hukhuk