Happy Cat Kaoani -->

Monday, April 11, 2011

Sekali jumpa budak comel! hati rasa awwwww~~













aku dah tengok kedua-dua cerita ni. yang aku nampak masa tengok Kyle XY budak lelaki yang jadik adik dalam keluarga ni tak mengancam langsung. yelah, bebudak kan. rambut pun tak reti minyak lagi..



sekali aku tengok dalam 16 wishes! OMAIIIGooodddd... comel + ensem + sweet + babyface gila muka kau!! ehhh.. sape kau eh? macam aku penah tengok je kau nih! 


maka start la menggoogle. hahahha..rupanya dia ada berlakon dalam Kyle XY dulu yang aku dok sibuk2 tengok. tapi langsung tak ambikkkk port dengan kehadiran budak ni..


okeh2. memperkenalkan! JEAN LUC BILODEAU!!







sila la tengok sendiri beliau dalam 16 wishes yang comel dan sweet tu.. seronok tengok cerita tu.. tapi ada moral value.. bagus2...


okeh. cekedout!



bye2!




No comments: