Happy Cat Kaoani -->

Thursday, April 14, 2011

Happy Bufday Farah Montel!!


assalamualaikum semua!! hari ni merupakan birthday housemate saya.. Farah Nadia namanya! dan malam tadi ada suprise party sebelum balik ke rumah selepas kelas kitchen saya dan serving mereka! wawawa.. semua ni idea Fazz yang merancang plan ini lama gila supaya Farah terkena dengan jayanya!


dan perancangannya malam tadi berjaya!! yeaaaa!!! malam tadi merancang nak prak farah dengan kek dulu kemudian baling telur dan tepung di parking Hotel UiTM!! sungguh marbeles kan idea kiteorang??? hahahahaha... sangat tragis farah kena dengan kami.. berpuluh biji juga telur melekat atas kepala..


meh aku kenalkan korang dengan farah kawan aku ni!


Farah Nadia



dan ni gambar sambutan malam semalam. tapi tak sepat pukul 12 pon sebab memasing dah nak balik rumah. habis kelas pukul 11 kan.. dah penat sakan jadi dalam pukul 11.15 dah prank farah.. 


mula2 buat2 la semua berkerumun dekat farah nak ambil gambar kan... sekali kami ni pergi la ambik kek, tepung dan telur dalam kereta faz dan muiz.. ambik sorang 2 bijik lagi.. untuk pecahkan dekat kepala dan muka..faz pegang kek. kek sampai je kami pun nyanyi lagu happy bufday then semua bangun nyanyikan farah lagu bufday.. terharu dia sekejap.. sekejap je hokeyyyyy...



selang beberapa saat je muiz datang "happy birthday farah!!" dengan satu tepekan telur di kepala dan di muka! 








Abang Lokman, Abg Muiz dan Abg Mat.. awwww~ Abang2 meraikan bufday adiknya!!



itu antara persembahan di parking Hotel ni pulak antara persembahan di rumah.. balik2 je ambik ga,bar dulu tunjukkan muka busuk gilaaaa... dah la tu main sapu2 krim kat muka pulak dalam rumah ni... siap dalam lubang hidung pun masuk krim! huahahahahaha -..-"


Busuk.. busukkk Faz kata! hahahaha~




perghhhh.. picture besar gedabak kan? hambikkkk.. seketoi ai bagi! hehhehee.. nasib baik baju ai je yang bersih lagi.. tak la bersih sangat tapi kira bersih la tuh kan.. dengan baju kitchen dan servingnya habis semua palit krim malam tadi..


thanks faz beli kek, dan saya tolong makan je. sedap! dan berjaya ye.. berjaya membuat CEKODOK FARAH semalam.. syabas!! good job!!


Akhir sekali nak kasi Farah tacing nih!




"Selamat Hari Lahir yang ke-22 Farah! 
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki ye... semoga persahabatan kita kekal sehingga akhir hayat.. =)"







psstttt :: ada blogger Adam Haiqal kan dalam gambar tu??

No comments: