Happy Cat Kaoani -->

Friday, March 4, 2011

Tercongok di Larkin!



macam biasa kalau dah sampai JB kena la tunggu beberapa jam dekat Larkin terchenta sebab aku akan naik bas pukul 5 pulak. haiyakkkk.. lamanya!


nasib baik ada McD yang WIFI FREE sepanjang masa. dapatlah aku duduk berjam-jam sambil online puas2.  dari pada aku duduk tak buat apa sangat la buhsan okeh.


duduk macam ni harus la ada makanan. pelik la aku hari ni. aku dah la tidur je sepanjang perjalanan balik naik bas. bas pun jalan tak sampai 5 jam dah sampai JB. tu berenti jugak dekat Yong Peng. tapi still cepat. aku tidur je. sekejap2 je bangun sebab makan jajan dan jawab kol orang. kalau tau memang la tidur sesaje. 


aku sedar2 dah dekat simpang nak masuk larkin. nasib baik sedar uollsssss kalau tak harus la ada orang kejut sebab bas dah berenti. waaaaa... malunyer. malam tadi memang la aku tidur lambat. tapi sebelum ni pun pernah juga tidur lambat. tak macam ni ngantoknya dalam bas tuh. ntah la kenapa. hukhuk


okeh. sekarang mari makan mc nugget. budget kenyang. sekali makan. lapar pulak.maca tak cukup je mc nugget ni! huaaaaaaaa!






No comments: