Happy Cat Kaoani -->

Friday, March 4, 2011

Safi Rania Gold hanya untuk orang berusia??




kalau aku jalan dengan orang lain dekat shopping mall dan aku akan tengok2 product Safi Rania Gold. nampak menarik dengan ekstrak emas di dalamnya. tak terlalu mahal dan sesuai untuk remaja dan dewasa. sesuai tu maksudnya sesuai dengan harga la kan. apa lagi. =)


kalau aku cakap pasal safi rania gold mesti kengkawan aku cakap product tu untuk orang tua seba untuk enegangkan. iklan pun cakap tak malu cakap usia kalau pakai safi rania gold. jadi mentaliti orang dan set bahawa safi rania gold ni untuk orang tua je. untuk menegang. tak sesuai untuk orang muda. nanti orang muda ikut jadi tua. yeke?? 


macam tak percaya je semua tu. aku rasa la safi ni untuk semua golongan umur. sesuai je semua peringkat. ntah la. nak kata garnier hebat sangat pun tak jugak. biasa je. semua tu kena tengok tindak balas dari kulit orang tu kalau nak adaeffect la. kalau kulit dia ok maka ada la effect ok. kalau tak merana la. aku beli sebab safi rania ni sebab dia Halal. cehhhhh... sebab lain akak aku la start pakai jadi aku pun ikut. sebab tak tahu mane satu produk yang bagus. nak jugak try garnier aqua wane hijau tu. tak pun Loreal tapi mahai pulak. tak mampu den!





geram kan tengok satu set ni. waaaaa.. siapa nak belikan saya satu set ni? sekarang cuma pakai pencuci muka je. senang kata aku pakai lain2 product la. sebab saje je. pencuci muka lain. cream lain. tak ada cream mata la krim siang ke malam ke sume tak ada. lenjan je kalau nak tidur ntah bila2 je. tapi at least tak ada make up dekat muka kalau nak tidur. tak suka. melekit ke muka nanti. lagi pun tak elok kan. tak bernafas muka nanti. =)






ermmmm.. ramai kan pakai produk ni? nampak macam best sebab dia akan buat kita makin cerah. katanya la cerah. tapi kalau aku pakai hampeh je. tak cerah pun. kulit jawa campur melayu macam ni la gayanya. main panas kecik2 kan. dengan parutnya. hahaha..mana nak cerah. kuikuikui






eden sangat geram dengan ini produck. warna hijau tu harus la sukaaaaaa kan? waaaaa... tapi ni untuk mengekalkan kelembapan je. bukan untuk cerah ke hape ke. tapi warna botol2 dia amat la menarik minat aku. aku ni kan gila hijau. maka warna pilihan nih.huuuuuuuuu~


ada orang suruh pakai pencerah biar cerah sikit. ntah boleh cerah lagi ke tak tak tahulah. aku rasa macam tak je. sebab memang macam ni dah kulit tak boleh putih lagi. choyyyyy...



okeh angan2 untuk sem depan. cuba beli produk ni. bye.





ppsssttttt :: kecewa sebab dah tak ada wang. huuuuu T___T



No comments: