Happy Cat Kaoani -->

Friday, March 4, 2011

Esok Balik Kampung! Horeeyyyy!




dah sebulan aku tak balik rumah. rindunya dekat adik aku bukan kepalang. rindu nak makan lauk mak aku jugak. semua tentang rumah aku aku tak tahan. rindu sangat. baru sebulan. tapi aku rasa setahun. mesti korang cakap aku ni kecoh je baru sebulan tak jumpa pun dah rindu sangat. orang berbulan tak balik rindu jugak tak de kecoh kan? 



pedulik hape aku. aku nak jugak cakap. suka hati aku la kan? statement kurang asam kan. hahahha. 



tak kira. sok aku nak mak aku masak macam2. masak2 yang simple dan tak dapat bila aku balik shah alam nanti. lain. rasa dia lain sangat! 



okeh. sekarang nak buat list dan kemas beg la. tata!






psssstttt :: weekend ni sah2 la aku tak update blog. rumah is my priority. no blog at home. just enjoy the moment wif family! 



No comments: