Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, March 2, 2011

KarokHOLIC!




semalam memang penat. kelas serving sampai pukul 3 lebih. lepas tu balik je terus tidur sebab tak tahan sangat penat.berdiri lebih dari 6 jam dengan kasut serving tuh amat memenatkan. cisss! pulak tu dengan kelam kabut masa mise en place sebab ketiadaan guest dan keaadaan yang agak kalut disebabkan meja tak cukup. haish, dengan kerja habis lambat semalam. tak capai target yang ditetapkan...hukhuk


malam tu untuk me'release tension' maka aku dan roomate dan kawan kelas pergi melalak sekejap. hilangkan tensen di jiwa. kalau ikut hati malas tapi disebabkan aku rasa kesorangan, baik la aku ikut memekak dalam bilik yang boleh jerit gila2 tu. jerit sampai aku sendiri rasa saket tekak dan nak terbelahak. hahahaha. tapi tak puas hati sebab aku rasa suara aku tak sedap dan kecik. macam suara kanak2 je yang tengah menyanyi. hahahaha..


lepas tu baru pergi makan. hilang tensen. =)



2 comments:

z e a l o t said...

best karok.
jerit puas2 dalam bilik tu.
hilang sumer benda :)

ardinihumaira said...

bestnye karok :D