Happy Cat Kaoani -->

Friday, February 11, 2011

Demam! please go away!

semalam sihat je tapi balik kelas mandi2 then tibe2 hidung sumbat dan susah nak bernafas. macam tersekat dekat batang hidung je. hembus2 tak keluar pulak. naik sampai ke kepala. jadi rasa sedikit pening2. bergagahan sebab nak main pesbuk lagi. perut rasa lapar gila babeng sebab hari tuh tak makan pun. pagi makan roti nan je then tak makan dah. malam masa kelas serving pun tak makan. just jamah2 sikit je.. bila malam buta dah lapar gila.. hadoiyaiii.. mata berperang dengan perut la nampaknya.



dan akhirnya mata juga menang walaupun perut sangat lapar. padan muka kau perut. berlapar la perut sebab tak makan siang tadi. jadi siang tadi pergi makan kepsi je then malam makan chicken chop.. gila western tak boleh blah..hahhhahaha..


then sekarang ni masih saket tekak lagi. still pedih. still berhingus, mata pun berair-air je,...bersin2 dah banyak kali sangat dah. yelah.. badan rasa panas dan tak sihat. rasanya ni kena pergi berjalan2 la jadi tubuh sihat.. kalau nak sihat lagi berjalan2 di dalam shopping mall..hehehehe.. lagiiii la rasa sihat jeee..hehehe



aku tak tahu apa sebabnya aku demam. mustahil demam sebab kena marah... mustahil sangat. ish2.. ni mesti sebab perubahan cuaca ataupun sebab penat sangat nih.. aku jarang demam. kalau demam pun macam ni la sikit2 je. still boleh jalan lagi.. bukan terlantar pun.. kalau sampai aku terlantar tu maknanya teruk sangat dah demam aku tu..


buat setakat ni aku malas sangat nak letak gambar apa2. tak ada mood sangat nih. cis! kenapa nih??



okeh. babai.







No comments: