Happy Cat Kaoani -->

Sunday, January 23, 2011

Blur Blur!



okeh. abaikan header yang kembang2 macam megi yang terlebih rendam. aku buat header tu tapi tak bape jadi. kang aku nak buat balik. tensi aku kenapa ada benda tak boleh ubah. yelah, aku guna CS2 je.. siap ade orang ejek sebab aku pakai CS2.. rendah sangat katanya.. aplikasi lama.. cis! ajarnyer tanak. ni pun aku bersusah payah cuba sendiri tau. orang yang sama jugak kata yang aku tahu tu hanya 5% je dari keseluruhan photoshope..  memanglah sebab aku ni baru nak reti.. kau dah pro jadi memang la kau kata cikai je aku nih..
sobs sobs 
sedih tau ='(




sekali tak jadi. aku buat ni ikut tutorial sis intan yang comel tu buat. suka sangat dapat buat tapi tak reti bab text dia.. tape2 jap lagi aku godeh2 sendiri retilah tu. aku ni suka duduk depan lappy sampai lebam. sampai terfikir, 'eh, aku dah mandi belum? aku dah makan belum? '




cececehhh.. cam tu sekali eh? hiperbola betui! padahal lapar tu sentiasa ada.. hakhakhak. lapar tu tak mengira masa. subuh2 pun boleh lapar gila gaban. macam sekarang ni. aku taip pukul 4 pun perut nga nyanyi lagu heavy metal ni.. cissss! memang nak suh aku makan la kan.. mengade2 betul la perut ni..




nak bercinta aku edit blog aku. nak nampak simple, kemas tapi matang. tapi masalah bila warna yang aku suka kurang meluas penggunaannya. sedih betul. ini diskriminasi warna namanya.. hukhuk.




sok hari ahad. korang ada plan nak pergi mana2? mesti minggu lepas lagik dah plan. macam aku ni sila la duduk rumah kemas apa yang patut. muka rumah je la.hahahahha




owh.. my heartmate tade malam ni. berpergian melepak bersama kawan2nya. owhhh.. saya kesorangan! tidak! 
hek eleh... padahal tak kesah pun kena tinggal ke hape kan.. drama je lebih..



owhhhhh!!! aku benci satu rasa yang amat dem ini. kenapa? sebab aku rasa aku nak makan jemput2 bawang letak ikan bilis hancur pulak.. sangat mengada2 tekak maharaja aku ni. cissss! kalau dekat rumah boley la sok pagi aku order dekat mak aku. ni? nak order dengan sape? diri sendiri? maka tak dapek la nak nolong!




huahahahha..
ok 





tata!


No comments: