Happy Cat Kaoani -->

Saturday, November 6, 2010

Tak Ada Mood


Sekarang dekat Kedah, Perlis semua banjir sebab dah musim monsoon.. dekat rumah pun kejap hujan kejap tak. Kadang2 mendung je.. tak seronok.. kepada orang2 yang dilanda banjir harap banyak bersabar.. saya doakan yang baik2 je.. sebab tak mahu bila tengok berita ada je orang lemas sebab kena hanyut arus banjir.. sedih.. kesian..

Harap meraka menjaga kesihatan dan keselamatan sesama mereka. Jangan biar anak2 kecik main di luar tanpa pengawasan. Jangan biarkan mereka main air banjir  walaupun tak ada arus deras. Kalaupun tak kena hanyut nanti kulit kena bakteria yang banyak dalam air bah tu.. tak elok.. nanti naik kudis semua..

Saya tak tahu apa nak cakap2 lagi.. apa isu semasa saya tengok dekat tv saya tulislah.. lagi saya saya doakan pelajar yang berada dekat Indonesia selamat dari debu dan gegaran gunung berapi yang sedang memuntahkan laharnya saat ni.. debu sahaja bias membuatkan mereka sesak nafas dan mati sebab debu gunung berapi sangat tebal dan merbahaya.. mereka yang menuntut ilmu disana mungkin dibawa pulang.. risau kan belajar dinegeri orang? Jauh dari keluarga..

Apa lagi ye?? Tak tahu nak tulis apa. Saya nak buat air panas lah.. tapi macam tak ada mood pulak..hikssss..


No comments: