Happy Cat Kaoani -->

Saturday, November 6, 2010

Doa


Saya mengharapkan ada rumah sewa untuk saya sem depan. Takutnya kalau tak ada. Saya jadi susah hati sangat. Huuuuu… saya tahu, sepatutnya saya jangan balik rumah dan duduk sana cari rumah sewa. Tapi saya lebih sedih bila duduk sana. Sebab saya duduk sana tanpa apa2 pun saya tak dapat cari rumah sewa. Sedih sangat.. adalah rumah sewa untuk saya.. tolong doakan ya..

Baru saya perasan, saya jarang dan tak pernah suruh orang doakan untuk saya. Doakan kegembiraan saya, doakan kesihatan saya, doakan saya dapat jawab exam. Saya cakap tolong doakan pada mak abah saya saja. Tu saya pasti mak mesti doakan untuk saya… kalau tak saya tak pernah suruh orang lain doakan untuk saya..huuu..

Saya dah mula risau nak exam  hari ni. Tapi saya belum baca buku lagi. 10hb ni housekeeping. Banyak nak kena ingat tapi saya masih slumber je tak baca apa2 lagi.. nanti dekat2 nak exam baru saya pulun2 tak tidur malam baca buku gamaknya.. macam tu la saya.. awal2 malas, dekat2 exam menyesal sebab banyak lagi tak sempat hafal dan jawab soalan lepas2.. padahal tiap kali exam macam tu tapi saya tak pernah berubah..haihhhh… apa nak jadi dengan saya kan? Isk.. isk..

No comments: