Happy Cat Kaoani -->

Saturday, November 6, 2010

Tv Peneman Setia

mak kata tv tu macam kawan.. hehe.. betul lah tu sebab tv yang menemani kita dan memberi kita pelbagai informasi...hehehe.



buhsan la.. buku pun tak baca lagi. makan je best. tadi mak aku masak ikan cencaru goreng dan terung masak sambal.. sedapppppnya.. tapi malang bagi anda sebab aku tak uploud gambar pun.. malas kot nak ambik gambar.. nak cepat je masuk perut.. hehehhe



okeh, nak cerita pasal orang mesej2 dan calling2 ni.. selalu dulu la.. kalau orang mesej atau call aku cepat je nak angkat dan balas mesej tu. tapi sekarang, bila aku mesej dan call orang, bila aku banyak2 tanya pasal itu ini mula la tak balas mesej aku.. dan terus tak balas mesej aku.. aku pun jadi macam.. ah, mesti kau dah malas nak layan aku kan..huuu...



jadi sekarang aku buat kat orang pulak. aku ni kalau dah balik rumah aku malas nak layan handfon aku.. aku biar je kadang2 sampai tak ada kredit.. tak ada bateri berminggu-minggu.. aku dekat kolej layan fon sebab nanti mak ke, abah ke, atau akak aku mesej atau kol aku tak dengar.. mana tahu ada hal penting kan.. jadi dekat rumah ni aku ignore semua pasal hp aku.. malas aku nak layan la.. kihkih


ain.. don't break my heart! hahahahha

 

No comments: