Happy Cat Kaoani -->

Friday, September 3, 2010

Maybe The Last!

mungkin entry ni yang terakhir bagi aku
sebelum aku fly balik rumah..
eh, eh..
tak fly cuma naik bas..
malasnya nak menempuhi saat naik bas yang lama..
bertukar2 bas..
keluar subuh sampai malam..
uishhh..
tapi nak balik..

mungkin ni yang terakhir sebab broadband ni cik rumate punya
dia akan balik petang ni
jadi malam ni  saya duduk sorang2 dan kemas bes la
isk isk isk

balik nanti boleh pinjam bb kakak pulak
dan nanti boleh bayar bb sendiri
agak sengsara juga la tak ada bb ni..
sebab sekarang semua bergantung dengan internet..

this is last class
kalau la mandarin ni boleh skip 
sure aku skip!
tapi tak boleh sebab kena hafal vocab every week..
dapat markah pulak tu..
haiyak!

dah la semalam tak ada kelas
buhsan melilau aku dalam bilik
hukhuk
siang sik online dan tidur
malam makan dan tidur
ape nak jadi ni?

huaaaa..
sedihnya..
nak cepat..
tamao apal2 mandarin lagi dah.
muak.muak.muak.
pleaseeeee...

hari ni last day berbuka puasa di sini
dan saya mahu jadikannya bermakna..
nak buat macam mana ye?


psssttttt :: tak mahu balik naik bas.. mahu kelip mata then sampai rumah..boleh???

No comments: