Happy Cat Kaoani -->

Sunday, September 5, 2010

Bila Rumah Macam Syurga

dah lama tak balik rumah
bula puasa hampir 3suku bulan dekat universiti
dah ramadhan ke25 barulah dapat makan di rumah
dan hari ni sudah ramadhan ke 26

semalam pukul 7 setengah sudah selamat sampai di rumah
sangat seronok sebab ada banyak makanan dan semua orang suruh makan itu ini
dan sampai pukul 12 malam pun aku melantak lagi

semalam ada pasar malam jadi suruh mak beli makanan dekat sana aja
mak beli mee sup, murtabak, keropok lekor, kentang dan ayam goreng dan buah2an
air semestinya katira hijau dan bandung ABC..

aku pulak ada beli roti dengan kek pulak
memang melantak dari awal malam sampai tengah malam la
break kejap je pukul 9 sampai 10
lepas tu melantak balik
semua makanan kakak aku hadapkan dekat aku suruh makan
aku pun apa lagi..makan la..hehehe

pukul 12 semua licin
pukul 1 je kemas dah nak tidur..
manelah tak gemok!
hahahaha..
mengantuk la der..
semalam gua kan baru balik..
hahahhaa..

dan hari ni pukul 12 tengahari je mak dah tanya nak berbuka apa petang ni
aku cakap nak beli kuih dekat bazar
tapi dah nak akhir2 puasa ni bazar dah bungkus biasanya
sebab orang dah busy buat persiapan raya
hua!!!

aku nak makan kuih lopes dengan kuih muh lain!
hukhuk..
tak apalah, petang ni tengok macam mana ada tak, kalau tak ada buat la something lain..
hehehehe..



ppssssttttt :: menu hari ni adalah ayam masak asam pedas! yeyehhhh! i likeeee... weeee~

No comments: