Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, September 1, 2010

Sentap okeh!

semalam aku bukak puasa dengan kawan2 lama yang ada dekat sini
rasa seronok la kan dapat jumpa dan berborak2 dengan perangai masing2 yang kelakar gaban tu
penat aku gelak okeh..
naik terbarai spare tyre..
hahaha

dengan bangganya aku pakai la wedges 3 inci sebab nak sama tinggi dengan kawan2 aku yang aku tahu semua lebih tinggi dari aku.
kalau lelaki jangan cakap, walaupun nampak rendah tapi tetap jugak lebih2 tinggi dari aku.

sekali bila aku jumpa denga semua2 dan jalan sama2 dengan diaorang..
aku sentap okeh, sentap!
aku still antara yang paling rendah!!
gagagaggaa..
MySpace

sangatlah menyampah.
aku dengan semangat pakai  kasut tinggi dengan harapan nanti aku taklah rendah sangat
sekali tak jugak, still paling rendah.
citttt..
sakit hati gue!

berjalan sahaja tak hengat dunia sah2 kaki aku lenguh
mengikut aji n erul mancarik tempat2 makan yang sesuai untuk kami melepak dan menterbalikkan tempat tu amatlah payah.
sebab semua full house, full booked dan full reservation..
yang penting semua full la sebab semalam kan holiday merdeka.
lepas tu dekat Midvalley pulak memang sengaja menempah la kan.

last2 makan dekat foodcourt oasis okeh.
order untuk 18 orang makan dengan tekak yang lain2 rasa dan perangai amatlah payah ok!
kang order 18 pinggan nasik ayam sama dan air suam kang menangis2 korang semua.
konsider jugak yang kami ni oder macam2 jenis lauk
dan erul tak habis2 dengan udang portuguese dia.
bila aku makan tak la sedap sangat.
sedap lagi kailan ikan masin dan ayam black papper dia..
hahahhaa..

yang paling sedap pada kau tomyam campur dia.
pedas, masam dan mengancam.
kalau hirup memang masyuk dowhhh..

semalam aku lupa nak snap2 gambar makanan.
snap2 gambar muka aje.
makanan lupa teus nak snap.
makan sampai habis sebab sangat lapar dan haus.



psssttt :: enrty kali ni tak ada gambar ye. sebab saya malas nak edit pic kelabu tu.huhuhu

No comments: