Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, September 1, 2010

Berbuka Puasa @ Midvalley

gambar baru diedit
maka saya akan tepek dekat sini
ada sape2 boleh tolong cam ne nak jar upload gambar dekat fb?
aku dah tak reti pulak.
cehh..
dah lama tak upload banyak2 gambar..
selalu muka aku je sebijik2 aku upload..
hahhaha..

nah ambik la korang.. aku dah upload..
bersama kawan2 masa sekolah menengah..
we are bestie right?

:: lihat aksi wan.. macam kanak2 kurang tettttt..hahaha :: 

:: aksi loving couple.. sebenarnya aksi lebih dramatis.. tapi disebabkan kami dok mengusik diaorang malu la terus buat aksi selamba je ::

:: cik eyza yang gemuk.. bunga baju dah sama dengan bunga2 dekat sana ::

:: bunga orkid yang cantik ::

:: mat janggut ni dah kenapa ntah ::

:: aji nak ambil gambar kami tapi kami suh dia masuk sekali, jadi gadis berbaju merah belakang yang tolong ambilkan heeeee ::

:: ijan disebalik bunga orkid putih berjuraian ::

:: kami coklat, coklat, coklat! ::

:: periuk kera.. keranya adalah kami yang melompat2 atas rumah kampaung buatan tu.. haha ::

::  kanak2 sindrom mmg begini.. harap maaf ::

:: comel dan erul ::

:: min dan rumate dia.. tak kenal sape hahahaha ::

:: agak sedih dengan aksi ini, sebab hanya berjaya memeluk pokok, peluk la anis.. opsssss ::

:: gambar paparazzi dari aku.. tepi2 yang blur2 tu bukan aku edit, tu memang gambar semulajadi.. nampak nice kan? korang nak pic ni? raya datang rumah aku ye ::

:: anis sedang berkata sesuatu.. mat janggut menjeling ijan... jeles kot ijan dok rapat2 ngan anis.. kih3::

:: perbincangan " syg balik naik apa?" " entah, naik bas kot dgn diorg " (hanya rekaan semata-mata) ::

:: mat janggut dan aji ( aji pakai baju raya)

:: amed dan erul sedang duduk2 angkat kaki ::


ini adalah berbuka puasa versi KL
nanti mungkin ada berbuka puasa versi kampung.. 
erkk, ada masa ke nak buat?
lagi seminggu nak raya, nanti raya je datang rumah kan boleh?
hehehehe..

seronok, seronok, seronok..
dah tak ingat dunia dah
bantai gelak dan gelak
makan sikit pun jadik kenyang
dan aku rasa di perlukan disini
dikalangan kawan2 aku..

kalau ada ayep pun best jugak
ada joy..
ada kawan2 semualah..
waaaaaa...
rindu korang semua sambil kumpul ramai dan makan2..
tu belum hafiq pun ada..lagik la seronok
ada lela, shakila, erna, yana semua2 la..

uish.. tak sabar nak jumpa korag semua
nak borak2 dan gosssippp dan makan2 kuih raya sambil tanya
"kuih ni kau buat ke?"
"eh, mak aku buat ni, resipi baru cubalah"
tak pun
"kuih tunjuk je, jemput makan"
aku tak kira la kuih tunjuk je kuih buat sendiri ke kalau dah sedap aku bedal je..
hahahahaahha..




ppppssstttt :: terima kasih dekat aji dan erul sebab aku korang pun kena naik bas jugak, dah la balik tu korang kena berdiri.. dan terima kasih jugak erul belanja aku aiskrim McD.. weeee.. sedap..len kali nak jenjalan ajak la aku lagik..hehehe




No comments: