Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, August 31, 2010

Bila Nak Pakai Lagi Ni?




motif letak gambar sendiri?
memang tak ada motif..
sebabnya dah lama saya tak pakai shawl

ini gambar masa saya praktikal hari tu..
saya pakai shawl putih sempena seminggu berkabung kemangkatan Sultan Johor
sebab dah tak tahu nak pakai tudung putih apa jadi saya pakai shawl..
macam elok je saya pakai masa tu kan?
nak pakai sekarang sungguh tak ada keyakinan..

saya ada jugak try nak pakai tapi macam pendek sangat bahagian dada tu..
segan pulak..
ermm..
tapi memang saya akuilah masa saya kerja masa praktikal dulu saya sangat la melawa dan kemas
tiap hari mesti pakai baju kurung je
baju mesti nak lain2 warna dan kemas je..
pakai tudung pun elok je tak ada senget2 ke hape..
dah tu kalau make up memang molek2 la..
sebab segankan kerja jumpa ramai orang2 kenamaan dan jugak orang yang ramai

tapi bila masuk degree balik
hampeh..
bersolek dah malas nak beria2 sangat
pakai baju pun ala kadar je
tudung senget2..
muka tak berbedak pun tak apa..
hahaha..

pengaruh keadaan ni
tengok orang lain biasa2 je kita pun jadi malas nak melawa..
ermmm..

1 comment:

Nsyzwni said...

aha , nice style pki shawl tu :)