Happy Cat Kaoani -->

Monday, August 16, 2010

Sensitif



saya rasa la kan mulai hari ini saya tak boleh terlalu sensitif
sebab  yelah, semua orang tak perasan apa dia cakap secara spontan..
pada kita apa yang kita cakap tu cuma gurauan dan kata2 biasa tapi pada orang lain ia adalah sesuatu yang boleh menghiris hati dan sanubari..
ececehhh..ayat nak menghiris hati dan sanubari lak kan..
melampau benor..

okeh2..
sebenarnya tak perlu terasa sangat tapi tetap juga nak terasa
sebab if kalau orang lain berkata2 ok je
bila time kita berkata2 mula buat tak endah dan cantas cakap kita..
heyyyy.. aku cakap dengan kerusi ke ni?

tak apa2..
aku sabar je..
tak kisah la mulut orang
*padahal sangat kisah ok*

sempena bulan ramadhan yang berkat ini saya memohon supaya diperbanyakkan kesabaran saya 
saya tak suka terasa *walaupun agak terasa*
saya akan cuba sedaya upaya tidak terasa dengan kata2 dan perlakuan anda semua..
sekian...
hukhuk

No comments: