Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, August 17, 2010

Seksyen 2. Berbuka Puasa. Hujan.

Assalamualaikum..
hari ni saya berbuka puasa bersama teman2.
bukak puasa ramai2.
bukan jauh pun dekat seksyen 2 je..

kami janji ramai2.
seramai yang boleh.
dari yang dekat melaka sehingga kawan2 di sini..
tak kisahlah janji kawan2
yang berpuasa juga tidak berpuasa.
tidak berpuasa tu macam bukan Islam la..
kami ada kawan2 bukan Islam yang sangat baik dan memahami..
weeeee..

lebih kurang ada 16 orang..
yeke 16 orang??
jap2 kira sat..
. . . . .
. . . . .
. . . . .
. . . . .
salah2 adelah 19 orang kot..
waaaa... memang best berbuka ramai ni..
happening giler!
mana taknya kawan2 masa dekat diploma + kawan2 dekat sini..
semuanya kepala ting tong..

19 orang makan semua nak satu meja
kami kan memang tak boleh berengang
jadi haruslah cantum2 meja
masa mula2 cantum tu ada perbalah sikit antara pekedai..
kami ni tak paham sangat..
ikutkan aje..
huuuuu...

jadi mari layan gambar!







:: gambar2 atas ni semua adalah sebelum dapat makanan dan sambil tunggu kawan2 dan susun tempat duduk ::

:: ini makanan saya nasi goreng kampung telur mata ::

:: ini air saya teh O ais ::

:: nasi goreng pataya usna punya.. siapa ada daging merah tau atas dia.. tempat korang ada? ::

:: kuih muih yang dibeli oleh Faz dan Ecah.. tepung pelita, puteri ayu dan ape ntah nama dia satu lagi tu ::

:: tom yam ika punya ::

:: char kue teow kegemaran Jong ::

:: ikan keli bakar bubuh sambal belacan.. ikan dia gila besar! ::


:: milo 3 serangkai.. tengok buih atas tu banyak kan? macam float pulak ^_^ ::

:: pinggan saya selesai ::

:: air saya pun tinggal sedikit ::



pssssttt :: saya tak kembung perut tadi. baguskan? seronok pulak tu berbuka dengan kawan2..heeee



No comments: