Happy Cat Kaoani -->

Friday, August 20, 2010

Blueberry Chesee Cake!

semalam jalan2 dekat bazar..
owhh.. bukan semalam!
hari rabu sebenarnya..
jalan2 dekat bazar petang2 tu nak beli makanan berbuka
sekali ternampak la blueberry chesee cake..
alamak! dia punya penangan..perghhhh..
dengan keknya yang nampak gebu dan putih kuning sedang2 je warna dia
dengan blueberry atas dia yang licin berkilat2 tu..
membuatkan aku asyik la teringat2 sampai hari ni..

memang sangat la menguji jiwa dan sanubari..
aggagagaga... *sambil ketap bibir*

"kalau teringin beli la sepotong je"
ade pulak suara berkata2..
saya pula membalas..
"tak apalah.. tengok je"
dalam hati..


"bang nak ni satu freeee boleh??"
sekali abang tu jawab.. " boleehhhhh.. banyak cantik kau nak freeeee??"
hahahahah..
ok dialog tipu aku reka sendiri..
kui3...



ni dia aku kasik gambar ni..
kasik korang semua terliur..
*kesat2 bibir sebab air liur meleleh*


amacam?
sila jangan menangis tengok blueberry dia okeh.
sebab saya dah makan gatal tekak nak merasa nih..huuuu



psstttt :: lupa nak tanya abang tu berapa ringit satu potong..hukhuk.. *budget sekarang ni*

No comments: