Happy Cat Kaoani -->

Saturday, July 3, 2010

ufff... pengsan tengah jalan..

hari ni pendaftaran di UiTM Shah Alam.. 
bersama2 rakan2 seperjuagan, sefakulti, sekos dan sewaktu dengannya..
bersama juga dengan kawan2 sesama di UiTM Melaka dulu..
uuffff.. nasib baik mereka ada..
jika tiada cik Sunshine, Cik Fuzz Ngonget, dan lain2
tidak ketinggalan ika, ecah, jong, dzul, ayep..
sape lagi??
ramai sangat la saya nak sebut disini..

lalink2 ku di sini
tolonglah diriku yang di dalam kegelapan ini
segalanya aku perlu di bimbing
dan bantulah aku celik untuk melihat dunia..

ni lah first time jumpa awak dekat fakulti masa daftar tadi..
hehehe..
now dah kenal saya yang semakin membesar macam almari ni kan?
hahah..
saya gembira kenal awak..
ngeh2..

on the way saya ke Shah Alam naik bas sahaja...
sampai di Shah Alam dengan hujan lebat yang amat siap kilat dah guruh
kami redah hujan dari bas ke terminal
sebab bas hantar kat luar
cibais itu bas!
habis basah semua barang saya
baju, kasut, seterika..
ya Allah.. dugaan..

kami terus ke Intekma Resort & Convention Centre sebab saya dah cari hotel yang berdekatan tiada
check in then malam tu 'abang angkat' (motif sangat) -_-" saya datang apartment
kami sewa apartment 1 bilik
agak mahal juga la..
huuaaaa... T___T

pagi tadi siap dengan cepat dan paksa semua orang siap dengan cepat sebab mahu ke fakulti mendaftar dengan cepat,
kemudian mahu mohon kolej juga dengan kadar segera..
namun kecepatan ku terbantut dek menunggu cik Husna yang lambat sedikit sahaja sampai
masa tu orang sudah ramai beratur..
owhhhh... =.='

beratur dengan kadar yang lama
dari pukul 9lebih hingga 12 baru siap daftar..
kemudia dengan tergesa2 ke kolej mohon pula duduk kolej
kerana hari ni hari jumaat yep.. pejabat akan tutup awal..
alalalal..
berlari kesana kemari...hahaha

kemudian dapat kolej Mawar..
atas sebab2 yang tidak dapat dielakkan maka saya dan husna telah memilih untuk duduk di kolej Melati pula..
cehhh.. mengada2 siot ini perempuan..
bukan sebab apa?
sebab kawan2 sekos dan sefakulti saya disana
jadi saya dan husna berusaha mendapatkan bilik di kolej Melati pula..
haha..
dan akhirnya dapatttt..weeee.. sukanya!
dekat dengan kawan2 nampaknya.. oh yeah!!

dan kami berangkut barang2 yang amat berat berdua ke kolej melati pula..
owhh.. mau putus nyawa saya di tengah jalan..
plissss.. help me!
masa tu mak ayah saya dan mak ayah husna sudah balik
jadi tinggalah anak2 dara yang gatal2 tukar kolej ini berangkut barang yang banyak dan berat seorang diri
salang tolong menolonglah sebenarnya..

seriusly mahu putus urat tengah jalan
nasib baik jumpa teksi dan tahan untuk bawa barang2 yang berat dan banyak ke kolej Melati pula..
memang nasib baik..
lepas masuk bilik barulah lega... =D

dan sekarang masih belum kemas barang2 saya lagi
bersepah atas katil
penatnya angkut beg masyaAllah..
saya mahu belum ada semangat untuk mengemas lagi..
tak mahu kemas boleh?
hahaaha..
saya lupa nak cakap saya sekarang sebilik dengan cik husna..
yep2.. kawan saya sejak di diploma lagi..
dan sekali lagi di ijazah..

sekarang dah pukul 11.51 malam
husna sudah tidur kerana kepenatan
saya?
tak mahu tidur kah?
mahuuuuu.. tapi belum nak tidur lagi..
esok?
esok kompem bangun lambat..
penat la..
huhuhu.. T__T

bagilah masa untuk aku berkemas
esok lah kot masanya
perut pun kembung sebab tak makan seharian dan malam  ni cuma makan burger dan teh ais..
teh buat perut semakin kembung..
uffff..
senak..
+.+

sekarang nak buat apa?
ntah..
silalah tidur untuk tuduh anda rehat..huuuu 
tata..


p/s : gambar2 masih belum di upload.kemalasan melanda diri yang kepenatan. nanti2 ye saya update. dan kawan2 jika ada gambar ketika2 mendaftar sila la upload..*ade ke sape2 snap masa daftar? sume tengah bz kot*


1 comment:

Nour Eyza said...

terimakasih ye tentang info itu.. =)