Happy Cat Kaoani -->

Saturday, July 3, 2010

Tak Ada feel~

hari ni hari kedua di UiTM Shah Alam
dan barang2 saya masih begitu
sangat malas untuk berkemas barang2 sendiri
tolong kemaskan boleh??? hahahaha..
banyak cantik kau!
kau ingat kau ni puteri???

semalam ingatkan hari ni
hari ingatkan esok nak berkemas
sebab apa malas?
sebab tak ada feeel.. huh! =.='
amatlah tak ada mood..
MySpace

rasa macam tak suka dengan apa yang berlaku sekarang ni
entahlah sebab apa..
sebab ramai sangat orang ke atau sebab besar sangat
atau sebab jauh sangat atau sebab kos tak suka sangat
seriusly entahlah apa nak cakap.. -_-"

badan rasa penat
semua join2 dekat badan ni rasa ketat.. lenguh
macam dah tak ada pelincir..
berat..
kepala pun kadang2 ok kadang2 tak..
ntahlah..

tentang kos..
entahlah aku nak tukar ke tak
macam tak minat..
bukan macam tapi memang tak minat..
just tourism tak boleh ke? 
kenapa mesti hotel? kulinari? foodservice semua??
haiyak..
tibe2 tak suka tourism..
apekah? sepak aku sekarang! dush2!! 
>.<

habis tu aku suka kos apa??
perubatan? tak layak langsung! haha
walaupun dulu bercita2 jadi doktor..
haha.. perasan la kan..kui2..

apa aku nak merepek lagi?
dalam kepala otak aku ni pikir pasal kos aje..
kos2..
hotel2..
ntah apa2 lagi..
sangat la tak teruja!

dah tu apa yang aku teruja??
sila listkan?
aku teruja sewaktu makan, tidur dan makan dan tidur..
ok.. tu baik kau balik rumah izza..

bilik saya dah ok.. 
tilam best, meja study ok..
langsir ok..
almari je kecik..
dan lantai tak ada tikar getah atau alas..
tak selesa + sejukkk...

ermmm..
nanti2 aku update lagi yep..huuuu

No comments: