Happy Cat Kaoani -->

Thursday, May 22, 2014

Keywords mengarut!




Assalamualaikumm..




dikala kebizian mula menjengah, aku pulak tak menjengah kat blog ni. 
kesian dia terbiar macam villa nabila.
haha. parah. siap semak samun. 
padahal baru semalam baca blog orang tapi nak tulis sendiri malas. 
dasar pemalas tau perempuan ni. haha


ok. tayah la malas2. 
nanti sikit duit nuffnang kau nyahh..
rugi duit kawen. kuikui


haaa.. hari ni aku rajin walaupun bz memanjang.
siang bz lain.
malam bz lain.


siang aku kontraktor
malam aku kerani. 
kahkahkah.
tu mak aku cakap la.
bukan aku. 
hikhik


tadi belek2 nuff nampak ni.
kat keywords





ni je keywords yang aku mampu. 
sedih? 
lantak la. sebab aku tak dambakan pun. aku menjurus kepada minat aku menulis bukan pada keywords.
tapi yang aku pelik apa "dandalan wada mudi facebook" tu??


mengarut je korang ni. 
kalau yang nombor satu rumah warna merah tu aku paham la. 
rumah baru aku warna merah.
walaupun bukan merah sepenuhnya tapi ada la jugak warna merah.


gambar rumah nanti aku upload kalau dah siap la. 
belum siap buat apa upload.
kosong je kan. tak best pulak.
nantilah kalau aku rajin aku tunjuk.


ceaaa.. padahal malu kan nak post.
rumah biasa2 je.
bukan orang kaya ada barang mahal2.
ihikihik.


sesudah la mengarut,
moh ler tidur.
esok kena keluar awal pagi. 
nak antar borang.
nak kemas rumah.
mop. lap. sapu lagi.


nak suruh orang hantar barang.
tu yang nak cepat. 
kesian orang kedai.


barang baru?
gerobok baju je. 
gerobok baju yang ada tu aku belum wujud dia dah wujud.
harus la dah rosak.
jadi kena la ganti baru.
almaklum la. 
kalau pindah2 rumah ni barang banyak jahanam. 
jahanam turun naik lori.


dah la bebel.
esok aku nak kol kontraktor tu.
suruh dia buat awning dengan belakang.
buat cepat siap cepat.
konon la. aku cakap cepat. nanti diorang yang lambat.


bersabar je la hidup ni.


jom tidur.
mata pun layu dah ni. 


babai!




No comments: