Happy Cat Kaoani -->

Monday, May 26, 2014

Kebosanan Apakah?






Assalamualaikumm...



kebosanan apakah ini malam2 tak ada cerita best.
kebosanan apakah ini bila internet tiba2 mati.
kebosanan apakah ini sampaikan aku terpaksa main twitter je. 
haha. 
bapak ar bosan.
jangan la macam ni. 
bagi la aku kawan keseronokkan sikit. 
beronok2 pun baguss..
haha.


nampak?
dah bengong.
sila tulis entry yang ada intipati.
baru la boleh berjaya!


blah la. aku dah la tengah bosan.
pastu ada la orang mesej dengan aku sikit2 je.
mesej la habis2 baru best kan.
ni tak. tanya2 pastu dah tahu diam.
tidur ke hapa agaknya.
harghh..


bosan la malam2 ni.
rasa macam nak pergi shah alam. 
lepak mamak. 
surf internet.
tak pun jalan2 dekat i-city. 
tengok gelagat orang. ambik2 gambar.


lepas tu pergi dataran.tengok orang lagi.
kerjanya tengok orang aje la.
pergi tasik pun best tapi malam2 bukan nampak apa.
haha. 


how i miss shah alam.
nak pergi sana jalan2.
nak makan kat Pecal Lele Padang Jawa.
nak makan nan cheese dekat Khalifah.
nak makan nasi goreng kambing Barra. 
nak makan cendol seksyen 7.
nak makan kue tiew ladna Wira Sejati.
nak makan egg tart KFC Seksyen 7.
pengaruh ni semua. pengaruh rakan2 sebaya! kuikui


nak pergi sana lepak2. 
tengok keadaan dulu. 
nak drive kereta sendiri.
tak pun sewa je kereta.
tak kesah la.


rinduuu.
bosan dah kat sini.
bila lama2 dekat sana rindu sini pulak.
haih. manusia lalang. aku la tu. 
hahahaha.


nampak tak bosan sangat sampaikan terbayang2 makanan. 
ish2. bahaya.
bosan je terbayang makanan.
bosan je terbayang makanan. 
bahayaaaa...


ok. 
nak makan biskut oreo. 
hikhik





babai sayang!





No comments: