Happy Cat Kaoani -->

Saturday, May 31, 2014

Handphone buat hal masa kritikal






Assalamualaikumm...



hari ni adalah hari kebengangan. 
hari yang penuh saket hati.
sebab hp aku ni tetiba buat hal.
dia punya android entah apa jadik.
tetiba boleh stopped pulak.
pui benor la. 


dari tengahari sampai malam ni dia buat hal.
sampai aku rasa nak hempas je.
biar pecah baru puas hati.
tapi sebelum aku hempas
baik aku selidik dulu apa sebenarnya tak kena dengan hp ni.
niat hati nak hantar kedai esok.
tapi macam alahhh.. mesti kena charge kan?
tamau kena charge.
jenis perempuan kedekut kan. kahkah!


jadi aku godeh2 la apa masalahnya.
sebabkan tanak membazir pergi kedai betulkan apatah lagi beli lain.
aku gigih google apa sebenarnya masalah hp aku ni.


sebelum tengahari tadi kemain rancak lagi aku wasap2 dengan kawan.
naik sebu tangan menekan.
tetiba terus tak leh. 
nampak sangat dia pun sebu dengan aku.
mual. 
terus tetiba buat2 saket.
jadi aku dapat rehatkan dia.
padahal aku ni baru dapat rehatkan minda.
cewahh.. macam bekerjaya sangatttt!
puiiii...


haha. ni la dia masalahnya.
dia ni kira bagus lagi sebab boleh printscreen. 
aku lagi tak boleh hape2 langsung.
bukan takat printscreen.
buka2 je dia terus tulis cenggini.





macam gini la dia terpampang dalam skirn hp aku.
lepas tu tak leh klik apa2. 
tekan whatapps tak leh.
wechat tak boleh.
instagram tak keluar gambar. 
tensi mak hincik.
rasa macam nak hempas.
kasi pecah baru puas.
kahkah. 
kayakah kau manusia??


emosi je lebih. 
padahal benda boleh bincang.
boleh buat kalau nak.
kuikui
iols kan buta IT. cepatlah tensennya tu.


tapi berkat ketekunan yang nyata bagi aku.
aku pun dapat menyelesaikannya.
hahahaha..


dah boleh main wasap2 sekarang.
baru tenang hidup hamba.
kuikui,


nak tahu penyelesaian?
google. ada banyak cara dia suruh buat dan ajar macam mana nak selesaikan perkara macam ni.
dah ramai orang kena.
tapi ia bukan pengakhiran dunia okeh.


ok. babai semua.



No comments: