Happy Cat Kaoani -->

Saturday, April 26, 2014

Melalut







Assalamualaikumm...



kamon lah.. hari minggu kot. jangan gelabah sangat bolehh? lagi hari minggu lagi aku gelabah. gelabah bosan weii.. niat di hati nak je pergi jalan2. tapi apakan daya, duit enggak ada. kalau duit ada baru best sikit berjalan sambil bershopping macam2 kan? huehuehue


dah la bangun2 je mak aku suruh aku masak spaghetti. malas giler nak masak tapi dah masak jugak akhirnya. siap jugak walau bapak malas melanda diri ini. sebenarnya nak buat beberapa hari lepas, tapi tak ada lada blander tu yang tak jadi masak. lepas tu rasa marah lak tengah2 bersemangat ada kena cantas. blerghhhh...


dalam malas2 tu pun jadi jugak kuah speghetti aku tuh. dah makan dah pun, tapi aku malas nak ambik gambar. sumpah tak ada mood hari ni. bangun2 je mak aku paksa masak. haha. malas wei. nak terus je makan. tanak masak. hahaha.. tak ada mood jadi malas masak. cuba kalau aku ada mood, jangan kau tanya apa2 dengan aku. terus je aku masak2 sendiri. haha


apa sebenarnya aku nak cerita ni? sumpah tak ada benda nak cakap tapi sibuk update blog picisan aku ni. hahaha. pedulik la uols. gila meroyan je aku sampai lantak pi semua benda. huhu





nah seketul gambar aku zaman praktikal diploma. muka kecik lagi sebab masa tu belum gemuk macam ni. jangan terkejut atau buat2 terkejut. haha.

babai!




No comments: