Happy Cat Kaoani -->

Sunday, April 27, 2014

Ahad yang membosankan! haha





Assalamualaikumm...



wahai sayang2 sekalian, hari ni ari ahad, tapi dekat Johor kan dan sekolah dan kerja, tapi ada jugak yang orang tak kerja. tapi hari ni mak kita ada mesyuarat peladang. pastu mak kita jadi bendahari. konon nak buat penyata kewangan la kononnya tapi.... dua2 menggaru kepala sebab tak reti sangat. owhhh.. hahaha..


walaupun aku belajar akaun sampai degree tapi apakan daya kerana aku tidaklah reti membuat akaun sebenar. masa diploma dengan degree kawan aku ajar. dannnnn semestinya meniru kawan2. kahkahkah!


akhirnya jadi jugak walaupun tak tahu betul ke tak sebenarnya yang aku dengan mak aku kuat. hahha. lantak la uols. janji mak buat dan pegi mesyuarat tu. 


dan sekarang bosan. bosan dan bosan. makan pun macam tak lalu. elehhhh.. macam la tak makan langsung. makan tetap akan makan. tak pernah lupa kot! 




amboii.. gemuknya budak ni sama2 tengok ipad jugak. cute sangat rasa nak peluk2 je. haha. biasanya kucing sukakan budak2 dan akan berkawan baik dengan budak2. haha. macam ni la.






hahaha.. tang anjing tu aku tak tahu sebab aku ni mana pernah pegang anjing. tapi tang kucing tu macam betul la jugak. kalau gosok kepala memang dia suka tapi kalau pegang perut ke punggung ke mula la dia marah. hahaha. tu pun nak marah kan. 


entry bapak bosan mengarut dari kita. 


babai!



No comments: