Happy Cat Kaoani -->

Thursday, November 21, 2013

Rindu sama kamu!





Assalamualaikum...


alalala.. aku tengah rindu dekat sekor budak ni. hari tu aku ambik jubah dekat shah alam aku tumpang rumah kawan aku sorang ni. dia pun sewa dengan kawan dia. kira tumpang tumpang la ni. ala, semalaman je aku tumpang. bukan lama pun. satu malam je kan. 


aku sampai2 je rumah kawan aku ni aku nampak la sorang budak ni. comel2 warna kuning. muka comel. alahai.. geram aku. haha.. aku duduk dia tengok je. lama2 dia datang cium2 barang2 aku. eleh, nak kenal la tu kan. ade loceng lagi budak ni. comel sangat. 


lepas cium itu ini. mula la dia main2 dengan aku. terkam itu ini. naik atas pangku. dia ni manja. baik. lawa pulak tu. bulu bersih berkilat. badan sedap peluk. hahaa.. geram weh aku. aku terbayang bestnya kalau dapat peluk time tidur. hahaa..





masa ni aku ambik gambar pagi. tak bukak lampu. so gelap. bilik je terang. ruang tamu ni gelap. dia dah bangun. so dia kacau aku nak tidur. akhirnya aku terpaksa bangun. mana taknya. aku bangun subuh. lepas tu aku nak la tidur balik sejam dua sebab aku balik tengahari. tup2 dah rasa gerak2 depan muka. dia dah terkebil2 pandang aku. aku memang la bergerak sebab aku charge hp kat powerbank kan. adoi la budak bertuah ni. dah gigit usb powerbank aku. aku tolak dia datang lagi. 


tak boleh la pulak. aku terpaksa bangun. budak ni tidur awal. pukul 10.30 dah terbongkang. lepas tu bangun pukul 6 dah bangun. aku bangun subuh dia pun sibuk bangun. lepas tu aku nak tidur balik sebab semalam penat kan dia pulak ajak main. hah.. ni la padahnya. aku main dengan dia kat ruang tamu. haha..



malas nak edit gambar ni. sumpah malas. malas macam budak ni jugak la gayanya. kemain lagi tidur terlena depan tb dengan penuh semangat. padahal kteorang ni tengok cerita cekerama tau. bising je berbual ketawa2 macam hape dia sedapppp je tidur. hahaa.. comel la budak ni. pastu aku saje kacau dia sampai dia terbangun dengan muka blur2. hahaa.. comel gilaaaa..ahaha








gambar tak edit lagi. malas sungguh nak edit tu la gayanya. bulu berkilat. lembut je. geram aku tengok budak ni. nak peluk2 je. tapi hobi dia ni menggigit tangan orang. pantang ade benda goyang, semua dia nak gigit. nak terkam. lepas tu muka la gigit2 sana sini. haha..


rindu awok monka. eh? betul ke nama dia ni? tak apalah kalau salah pun. hihi.. muah2!



babai!




No comments: