Happy Cat Kaoani -->

Thursday, November 7, 2013

Entry Berbau Kebosanan







Assalamulaikumm..



salam semua. sihat? aku? tak ada cerita best pun. 
2hb aku pergi shah alam ambik jubah. 
aku pergi sana pagi2 then sampai shah alam pukul 2 terus pergi UiTM ambik jubah.
yang pastinya aku lupa nak ambik gambar aku keluar dengan kawan aku.
lupa nak snap makanan. lupa nak ambik gambar keadaan dalam UiTM yang dah berubah.
lupa semua. sebab aku nak tengok setiap inci keadaan dengan mata aku bukan dengan lensa kamera.
tapi dengan lensa kamera aku dapat mengenang kembali segala kenangan.


aku naik bas pukul 8.15 pagi. bas jalan dalam pukul 8 lebih.
sampai shah alam pukul 1.50 petang. terus ambik cab pergi UiTM.
sampai UiTM dalam pukul 2.10 macam tu terus beratur untuk ambik jubah. dalam pukul 3 dah selesai.
berbual dengan akak level dulu then terus keluar cari bas pergi PKNS.
lepak makan mcd dengan member lepas tu jalan2 kat PAS.
sampai pukul 7 lebih macam tu. terus balik rumah.
malam tu mandi2 lepak keluar makan pulak dengan member.


esoknya balik tengahari pukul 12.30. 
balik tu tunggu akak ambik dalam pukul 7.


senang kan itinenary aku. ringkas. sebenarnya tak adalah seringkas tu.
tapi aku dah ringkaskan untuk tatapan korang.
kang bosan pulak baca cerita aku yang tak best ni panjang2.
hahaha.. aku kan wanita bosan bersama cerita bosannya.
tapi masih tak malu nak taip entry yang berupa sampah dan kebosanan.
kahkahkah..


kesian kan aku. masih berharap agar ada manusia yang baca entry merepak dan blog mengarut aku ni.
biasalah, kalau tak ada kerja duduk melepak macam ni memang la blog aku ni sangat la membosankan.





tu je mampu aku tunjuk.
malas nak pakai or cuba jubah tu lagi.
biasalah aku kan pemalas.
masa nak ambik konvo baru nak cuba jubah.


baju iols pun biasa2 je.
tak ade la grand2, cuma konvo biasa je.
kita bukan hebat sangat.


ok la. tu je kia nak cerita.
babai uolsss...






No comments: