Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, October 30, 2013

Kenangan Diploma dan Degree





Assalamualaikum..


selamat pagi semua.. salam hari khamis. hihihi


nak cerita pasal subjek masa degree dan masa diploma la. saje je cerita sebab tak ada cerita nak cerita. perghhhh. jujurnya la perempuan ni. cakap terang2 sungguh2. hahaha.. yela2. aku tahu tau aku ni memang selalu la kekeringan idea nak menulis ni. hakikatnya aku suka sangat2 nak menulis. tapi malas tu sentiasa menghalang.


aku simpan lagi kod subjek aku masa diploma dan masa degree. nak tengok tak??





simpan lagi aku benda2 ni. benda ni sangat penting masa masuk dip atau degree. simpan bebaik sebab senangkan kita untuk refer bila kita nak daftar subjek. ada kod subjek dan nama subjek. jangan tertukar sudah. kos dan subjek UiTM kan ada banyakkkkkkkk..


sapa yang sama kos dengan aku? meh la share2 kenangan dan pengalaman. kerja mana sekarang? best ke keje sane? praktikal kat mana..bla.. bla..bla..


haha.. membebel la pulak perempuan ni. korang kos apa pulak? mesti kos gempak2 macam gempakstaz tu kan? iols ni kos cikai2 je. 


ok la. babai!




No comments: