Happy Cat Kaoani -->

Saturday, October 5, 2013

First time taip entry gunakan phone.. teruja!




Assalamualaikum..


Apa khabar semua? Ewahhh.. lepas menggodek2 hp yang mak beli. Aku pun berusaha la donlod macam2 apps yang aku suka. Tapi terlupa pasal blog ni. Lepas beberapa kali godeh baru teringat nal donlod apps blogger ni. Huaaaaa.. syok sungguh kan kalau macam ni. Senanglah kerja aku nak menaip. Tak perlu la asik nak bukak laptop pastu internet slow kan. Uih..


Lepas ni selalu la aku update blog. Silap2. Aku tukar hp sekali. Mak pakai hp aku. Aku ambik telefon mak ni. Haaaaa.. best uols. Internet lajuuuuu sokmo. Line H sentiasa. Bila2 masa je nk donlod apa2 boleh. Dah la tu agak save bateri. Tak ada la macam hp aku tak main pun abis bateri. Hp mak ni semalam aku dengan mak keluar pastu bukak youtube buka itu ini. Main game candy crush bagai semua  tapi balik rumah still ada lagi bateri. Tak adalah sekejap habis bateri.


Cuma aku tak berapa berkenan bentuk dia. Macam S3. Aku suka bentuk 4 segi tegak. Tak suka tepi dia smooth. Tapi dia pulak lagi bagus. Camera dia 5 pixel tapi ok je. Terang ok. Hp aku 8pixel. Lebih kurang ke kalau tengok. Janji ade camera. Kalau nak camera bapak sharp baik beli DSLR kan? Haahhahah..
Apa lagi nak membebel tengah2 malam ni? Baiklah aku tidur. Esok nak buat donat. Wuhuuuu.. seronoknya. Dah la baru lepas donlod apps koleksi resepi dekat hp. Sonang la den nak masak bukak hp je tayah bukak laptop. Mak aku suruh print resepi tu tapi iols malas pulak nak edit kasi cantik. Ni copy paste dari mana2 blog and laman web tulisan jadi macam2 jenis. Hihi..esok kalau jadi donut aku, aku share kat sini. Kalau tak share ade 2 sebab je. Sebab tak buat atau tak jadi. Hahahahahahah.. cakap je lebih. Kang esok malas. Tak dapek nak tolong! Hihi


Ok la sayang2 semua. Iols nak tido. Selamat malam wahai pembaca semua.. selamat malam.
Tata.


# p/s: nak share gambar la. Boleh tak? Ewah..konon tanya padahal kalau orang tak kasi nak tepek jugak kannnn.. dah blog kitew suka ati kitew la...hahahaha.. *lempang sedas*









No comments: