Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, October 2, 2013

Blogging??







Assalamualaikumm...


hehehee.. tak tahu nak tulis apa. so hari ni nak bebel2. buka apa. saje je. internet aku semakin slowww.. aku syak la YES 4G aku ni dah over limit. tak logik gila FB yang  tak boleh bukak.. tapi now dah boleh bukak.. weee...


sebenarnya tak ada apa nak cerita pun. biasalah suri rumah kan. tak ada benda nak cerita. aku ni suri rumah sepenuh masa yang tak berapa nak suri sangat. kahkahkah..


tadi ada kawan aku tanya macam mana nak buat blog. kawan kampung aku. hahhaa.. dia tanya susah tak? jawapannya tak susah kan wahai blogger2 sekalian? hahaha.. buat blog senang je. tapi nak maintain dan tarik follower tu yang susah kan? hihi


macam aku la. dah berblogging 3 tahun. tapi sebab iols blogger tak ada nama. mana ada orang nak follow kan. haha.. aku ni pulak cerita merepek2 je tak sesuai nak dibawa ketengah. dibawa ketepi boleh lah -.-'


hoh. apa yang aku nak cakap ni? lol snagat. kalau korang nak tahu aku ni sekarang adalah penggangur terhormat yang sedia goyang kaki hari2. biasalh iols kan anak kesayangan mak iols. jadi mak iols tak kasi dulu iols kerja. hahahaha.. perasaannnn!! padahal aku yang malas. tak buat satu apa resume. tak hantar kat mana2 tempat pun. pemalas sungguh manusia ni. mana nak dapat kerja? hahahha..


hahaha.. aku ingat nanti tahun depan aku kerja la. mulakan hidup baru pada tahun 2014 sebagai pekerja, sebagai pembayar ptptn, sebagai anak bongsu mak abah dan sebagai khalifah Allah. cewahhhhh!!!
ayat bukan main.. hikhokk...





adakah aku dah kurus sedikit? kahkah. perasaan. ahahhaa. jangan nak perasan sangat la tetap jugak gemuk gila ok. tayah nak over perasaan. hahaha.. yelah, kita ni temukkk..hahaha



ok la. pedulik la nak letak jugak gambar sendiri dekat blog sendiri. takkan letak kat blok orang. ye dak? hihihi..


ok la. cukuplah cerita merapu ni.



babai!





2 comments:

♥ 미스 kiera ♥ said...

awak buat la tutorial buat blog. hehe.
xpon mtk kawan tu byr. hahaha. :P

Lee said...

Hello Nour, this coming to you from Canada. Bahasa saya da out of tune sebelum Merdeka, so I tulis chakap England, ha ha.
Thats a very nice pic of you.
And about blogging, its fun....you make lots of friends too.

I a long time ago did not know anything about blogging then dapat kawan teach me and slow and steady I learned and improved.
There are a lot of subjects you can blog about...if ada kuching, or hamster, ke your kebun, your studies, your ambitions...your social life.

But remember, blog for fun. Have fun.
You keep a song in your heart and have a nice day.
Lee.