Happy Cat Kaoani -->

Friday, October 11, 2013

Cerita Malam Minggu






Assalamualaikumm...



puas pikir, nak cerita apa malam ni buat halwa mata korang semua yang masih segan silu nak ke blog hina aku ni. cewahh.. padahal dalam hati apa cerita best nak story mory ni? hahahaha.. dengan ini aku nak cerita pasal adik2 aku yang tidak dilahirkan oleh mak aku iaitu kucing. hihihi


aku ada 5 ekor kucing sekarang. banyak jugak la. semuanya anak beranak. sebab mula dari turun temurun. memula dari kucing datang yang mintak makanan tapi kami bagi makan bela sampai beranak pinak, bercucu cicit dan terus ke beberapa generasi. hahaa



yanti



anjang


kenit


abang kawasan - kecik


bubu



aku sayang sungguh dengan depa ni. nak nak si bubu ni, keletah dia bukan main lagi nakal. cakar sana sini. buat itu ini. eiiii.. pastu pantang jumpa dengan  roti. mata bersinar. hahahaa..


dulu mak nenek dia semua suka makan roti. pantang roti tu dekat dia gigit dah. walaupun kita tengah bawak roti tu dari motor or kereta ke dalam rumah. hahaha.. tu yang kena berjaga2 masa bawak roti jangan sampai dia gigit or capai. bahaya ok!


muka bubu ni macam mengundang comel yang amat. muah!



ok la nak bagi makan budak2 kecik ni. babai!





No comments: