Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, September 11, 2013

Part II : Raya 2013





Assalamulaikum..



baru nka terhegeh2 tulis entry pasal raya. sungguh la kau ni. macam banyak sangat kerja. kan? padahal kerjanya menganggur sahaja. pui.. ahahhaa.. biarkan diriku ini. aku memang pemalas bukan main. hahhaa


ni masa raya ketiga. beraya rumah makcik aku dekat johor. pastu pegi rumah pakcik. lepas tu pergi rumah nenek sedara. aku ikutkan je la. ikut abah pergi rumah sedara mara. nanti orang kata, tak pernah nampak pulak kita kan. hikhik..





ni masa otw nak ke JB. banyak sungguh kereta nak masuk highway. biasalah kalau time2 raya memang jem dekat exit SDE ni. sebab exitnya kecik. situlah orang nak berenti trafic lite, situlah orang nak masuk simpang. keluar simpang. masuk isi minyak. aku rasa kena lebarkan exit ni. kalau tak makin lama makin ramai orang pergi sekitar pengerang sebab projek tu. 


ewahh.. macam aku ni YB pulak pikir macam2 pasal kawasan. kahkah. tak mahu jadi YB ok. susah. tak leh bersenang lenang main candy crush. hahaha.. poyo punya perempuan. pasal main cancy crush pun boleh buat sebab. hahaha..


lepas tu ni suasana aku dengan makcik dan pakcik aku.






huduhnya la gambar, tapi nak tepek jugak. pedulik. hahaha. lepas habis beraya malam tu balik la apa lagi kan. hahaha.. ok la sangat tak best cerita raya perempuan ini tapi masih ada hati nak buat entry. sabar je la.  jangan la segan nak baca ye. dia sangat pemalu tapi mahu dibaca entrynya.. hahahaha.. 


dah2 la tu meraban. mari ke entry seterusnya!



babai!!



2 comments:

CXopportunities said...

okay first of all, the first reason for me to bw here is because u leave ur foot step on my blog. hahah. so kunjung bls. terima kasih syg! :)

second thing, first click on ur link is about u, there is something that made me laugh. "ada bunga warna hijau? sebab itu aku tak suka bunga" hahaha it's so cute dear! seriously.

third thing, regarding ur entry, "tak mahu jadi YB ok. susah. tak leh bersenang lenang main candy crush" okay seriously i like ur reason! hahahah

next is about "ok la sangat tak best cerita raya perempuan ini tapi masih ada hati nak buat entry. sabar je la. jangan la segan nak baca ye. dia sangat pemalu tapi mahu dibaca entrynya" it's so sincere to wrote down on ur entry. hihi.

okay last but not least is your last picture, u said it was huduh rite? but not for me. for me, your pictures look nice because of colorful view. love it.

okay, that's all. sorry cuz cx leave a lots of comment here. hahahah #kbai

CXopportunities said...

hahah. fighting! selalulah update okay :)