Happy Cat Kaoani -->

Friday, July 12, 2013

Ramadhan ke-3





Assalamualaikumm...



salam ramadhan. dah ramadhan ke 3 baru nak update blog. hahaa.. nampak tak betapa bizinya aku. padahal aku ni balik rumah sebelum puasa so memang tak update la apa2 dalam blog ni. aku sebenarnya tak tahu nak cerita apa. sebab hidup aku ni tak ade la hebat sangat setiap benda nak cerita. aku rasa tak ada apa tapi kalau dah ni blog aku apa orang nak kesah aku nak upload apa kan. nak cerita apa2 pun suka hati aku la. 


semalam petang aku balik puncak. lepas tu baik je laju2 aku gosok baju untuk pergi bukak puasa dengan kawan2 dekat Island Steamboat Kampung Melayu Subang. ce la cuba tengok blog dia kat SINI. sesuai la jugak dengan harga, dengan tempat. ok jugak la. ade toilet yang elok, ade surau. nak kata selesa sangat memang tak la. tapi dah ada pun elok sangat la. bersih jugak. jadi kita tak rasa tak selesa. 


aku nasihatkan kalau makan dekat sini jangan datang berdua. apatah lagi sorang2. lagi la tak kena gaya kau melantak sorang2. sumpah tak best makan sorang dua. korang kena makan kat sini at least 3 orang ke atas. sebab semalam aku makan dengan 30 orang kawan2 sekelas dan 2 orang lecturer. bukan main lagi. makan ramai2 best weh... kau tahu kenapa? seronok weh makan ramai2 ni. nak2 tengok orang makan dengan penuh perasaan. rasa macam sedap je. hehehe


gambar? nanti aku upload eh sebab malas nak edit sekarang. hurhurhur... motip hurhur? hahahaa.. bang ang aku pepagi ni. dan2 pulak aku tak tidur sebab tengah tengok cerita Misiku Kuza. haaa.. best dowh cerita ni. kelakar, sedih semua ada.. walaupun dulu aku tak minat Erin Malik, tapi semakin hari aku tengok, semakin aku mengakui dia memang bagus melakonkan watak ni.


lama gila aku nak habiskan taip entry ni sebab aku sambil membasuh baju, sambil tengok cerita lagi. hahahaa..



teruk.



k la. babai!




No comments: